Nasze wartości Nasze zasady Twój profil Rozpoczęcie<br>współpracy Perspektywy Wynagrodzenie Nasza organizacja Zarządzanie Twoja kandydatura

Świat jest wystarczająco skomplikowany

Siedem rodzajów jogurtu truskawkowego, stale zmieniające się rozmieszczenie towarów i nowe oferty specjalne co tydzień - tego na pewno nie znajdziesz u nas. Prezentujemy naszym klientom przejrzystą i rzetelną ofertę: przemyślany wybór najwyższej jakości artykułów spożywczych oraz artykułów codziennego użytku, uzupełnionych przez zmieniające się co tydzień, spełniające najwyższe wymagania artykuły akcyjne. Wszystko to w najlepszych cenach. To jest właśnie gen|aldi.

W naszych sklepach zrezygnowaliśmy ze skomplikowanych ekspozycji, wprowadzając zamiast nich jednolity układ powierzchni sklepowej, dzięki któremu klienci z łatwością odnajdują się w każdym sklepie. Innymi słowy: ograniczamy złożoność i koncentrujemy się na tym, co najistotniejsze. Oto koncepcja, dzięki której odnosimy sukcesy od dziesięcioleci. To jest właśnie gen|aldi.

To wszystko działa tylko dlatego, że zasada ALDI „Wysoka jakość w dobrej cenie!” jest czymś więcej niż tylko pustym sloganem. Koncentracja na tym, co najistotniejsze, stanowi podstawową zasadę cechującą działania naszej firmy, stosujemy się do niej również w odniesieniu do naszych dostawców i partnerów biznesowych. Naszą nieskomplikowaną organizację cechują zdecentralizowane struktury i proste procesy wewnętrzne. Konsekwentnie stosowana zasada delegowania odpowiedzialności sprawia, że zaangażowani i zmotywowani handlowcy przyczyniają się do realizacji zobowiązań względem naszych partnerów we wszystkich obszarach działalności ALDI. Wszystkim przyświeca przy tym jasny cel - osiągnięcie nieustannego zadowolenia naszych klientów. To jest właśnie gen|aldi.

Jako prawdziwi handlowcy jesteśmy stale otwarci na innowacje. Jednak zamiast podążać bezkrytycznie za każdym trendem sprawdzamy najpierw bardzo dokładnie, czy nowe rozwiązanie pasuje do nas, czy jest zgodne z naszymi zasadami, czy rzeczywiście przyniesie korzyść naszym klientom, czy pozwoli na dalszy rozwój przedsiębiorstwa. Świat jest już przecież wystarczająco skomplikowany.